r4ve
Großgixxer
lassen wir noch knapp gelten
also mindestens 10 richtigi s?ttets scho si.... aber ich bin mol froh, han i no meh wie duAlso ich hab auf Anhieb 6 Richtige bei dem Schwytzerd?tsch-Test geschafft ... bin ich jetzt mehr als "geduldet" ??
Hmmm, ich freu mich drauf .... wenn Du mich wieder "duldest"@ barney...ich dulde dich noch es bizzeli
du bist so gemein..... - aber do h?nd mir halt ?ppe ?n andere dialekt, wie de ersteller vo dem testAlso mini liebi L?t..han doch d? Tescht au fehlerfrei bestande..
@ Isi du faschtbalkan- schwyzer...schwyzterd?tsch schwierige Splache...
du bist so gemein..... - aber do h?nd mir halt ?ppe ?n andere dialekt, wie de ersteller vo dem test
hoho du de h?gi und allew?h, do isch aber hemelig i dem st?bli do
drumm fahr ich t?ff, do chasch mit hand- / fingersprache schw?tze - han drum's taucherprevet gmacht - was heisst jetzt scho wieder, dass i kei luft meh han.......ohhhh Isi das hani nid w?lle...t'schuldigung...ich dulde dich doch auch...als ?schischwyzer...
aber stimmt scho eu verstaht me ja fasch nid....
en ?schtlichere Dialekt.....du bist so gemein..... - aber do h?nd mir halt ?ppe ?n andere dialekt, wie de ersteller vo dem test
hoho du de h?gi und allew?h, do isch aber hemelig i dem st?bli do
Jetz h? mir Schwyzerlis en eigene Thread und hie isch absolut n?t los......
.....dass gits ja n?d, zumal es eigentli langsam gnueg Schwyzerlis da im Forum s?ti ha....
....auso los, hauet id Taschte
Naja ich geh heute auch ned, muss ja bis 19 uhr Arbeiten und dann habe ich schon abgemachtSal? ...
Wird vermutlich knapp heute mit Ins, noch so viel f?r die Ferien zu erledigen...