Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; So - h?t hurti ?s paar Kilometerli gmacht, n?i mis Baby gw?sche u poliert... :D :D :D !!!
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
So - h?t hurti ?s paar Kilometerli gmacht, n?i mis Baby gw?sche u poliert... :D :D :D !!!

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Uff, das isch es heisses Wuchen?ndi gsi. I bi nomau ?si Aupetour abgfahre (ohni Nufene, das isch z'gf?hrli f?r mini numere)
Aber eleini umezheize f?gt scho ned eso.

Am nami hani probiert id sunne z' lige, aber i has kener 20 minute usgahute. Jetz hockeni haut am schatten ume, suufe wasser u warte bis es ch?eler wird. Es sich so heiss, dass i nedemau luscht uf es Bierli meh ha :smilie_f:

U was tribet ihr eso? Usser uf dr GP warte...

M

mst23

Pocketbiker
Motorrad
gsxr1000 k3
Hoi z?ma
H?t bini verschrock? mit minere kilo k3.Nachem Sustenpass i Richtung Grimsel sind mir a nem komisch Parkt? Omega mit abdunklete Schiebe und er? Antenn? ufem dach verbigfare mit 120 statt 80. Han zwar n?d blitz? gs? aber glich ?s mulmigs gf?hl.Viellicht h?t ja no ?bert d? gseh und cha mi beruhige, susch muess i halt 3 w?che abwarte.

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
mst23 schrieb:
... verbigfare mit 120 statt 80...
Aber , aber, das macht me doch ned! :smilie_f:

Mir w?rde e so ?ppis nie mache. U wenn, de w?rde mer's nie zueg?h :lol: oder?

mst23 schrieb:
komisch Parkt? Omega mit abdunklete Schiebe und er? Antenn? ufem dach
I gloube ned das das d' schmier isch gsi. Grimsu/Suschte isch no beliebt zum rad?rle am Suunti, aber bis etz hei si eim aube grad usegnoh... Aber wer weiss, vilich hei se sich ?ppis neus la iifaue.
Jetz gn?ss haut no die n?chschte dr? wuche. Nachet?r isch de Summer ja sowieso d?re u velofahre isch einew?g gs?nger :lol: :lol: :lol:

P.S. Bi h?t oh det d?re gfahre :mad:

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Dudu schrieb:
(ohni Nufene, das isch z'gf?hrli f?r mini numere)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dudu schrieb:
Aber , aber, das macht me doch ned! :smilie_f:
Mir w?rde e so ?ppis nie mache. U wenn, de w?rde mer's nie zueg?h :lol: oder?
:k7: :k7: :k7: :k7: :k7:

Dudu schrieb:
P.S. Bi h?t oh det d?re gfahre
Wieso heit Dir zwe de nid abgmacht... :dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow: ???!!!

I bi nume ganz churz ufem T?ff gsi das Wuchen?nd - am Samschtig uf mim u geschter hani am Bleifuss sini K5 d?rfe ga hole ds Avenches... :D :D :D :D :D

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
@Dudu

Ig la mi T?ff nid vom Mech la Putze, aber ig putzene BIM Mech... d? het ? g?bigi W?schalag wome dr T?ff sch?n cha uf t St?ndere tue u t F?uge guet w?sche.

It's isch mis Baby ummi deheime, ig gloube d? phauteni no min. 2 Johr.

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Ig ha drum ? hingerh?utige Mech:D

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
@mst23 und DUDU

Schaut mal im 20min.!!!
Die Seck vor Rennleitig hei am Sunntig tats?chlech am Susten und ar Grimsu jagd uf T?fffahrer gmacht!
Ig finge das ? huere Souerei!
Aber ig gloube, mini u am Raecheli si Meinig vom B?rner Oberland het sech ummi mau best?tiget! Mir g? ?be aubes lieber uf Frankrich u i Jura ?bere.

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
De Grimsu bini am Suunig em 10i vor Wallisser Siite h?r gfahre, da sim er au erscht entg?ge cho u dr Suschte fahreni einew?g g?ng aascht?ndig, wenigschtens innerors u uf de grade. I de Kurve hani no nie ?pper gseh blitze.

Etz hoffeni, dass i keh Fanposcht vo de Blaue bechume:p

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Poscht vor Rennleitig isch nie guet....
Mitem T?ff chasch ja nume hoffe, dasde grad ersch am dra d?nke bisch gsi f?r ts Gas uftsschriisse.

M

mst23

Pocketbiker
Motorrad
gsxr1000 k3
han ich das richtig verschtande, die h?nd alli grad aghalte und b?est? bi erst am mittag dure ich hoff han gl?ck gha .

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Ig m?gters g?nne, dass de da ohni T??rs Biudli d?rebisch!!!!

Gruess Bleifuss

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
L?ck, teu si de scho fr?e uf h?t....:nono:

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Bleifuss schrieb:
L?ck, teu si de scho fr?e uf h?t....:nono:
Du gh?rsch nid derzue... :lol: :lol: :lol:

Nei, sooo fr?eh isch de o nid gsi - d'Zyt isch fautsch igsteut... bi am 4tuvor7ni im B?ro gsi :D

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Aha, auso 10min fr?echer aus ig ufgschtange bi.:smilie_f:

Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben