Bleifuss
Supergixxer
Git gnue ?berziit bis am 5i.
Nei, das meineni ehrlich. Dr Suschte deruf fahreni innerorts g?ng aascht?ndig. Erschtens wiu mr d' L??t dert leid t?e u zw?itens wiu ig mis Billet no bruche.Raecheli schrieb:
isch ? guete Witz...
mst23 schrieb:...Mir sind au nur so schnell gfahre well ?n andere kolleg mit sinnere 10 er dorab d?vo isch und irgendwo h?n mir in halt i holle m?sse...
Raecheli schrieb:...dr schn?uscht T?fffahrer mit 150km/h verw?tscht sigi worde...
... soooo schlimm chas i d?m Fau gar nid si...
Ja scho - aber so isch itz n?t mitBleifuss schrieb:Hie ts B?rn tonnerets chli, vilech chunnts ja ono cho schiffe, w?rdi emu guet tue!
Isch guet, machi!Bleifuss schrieb:@Raecheli
Ha im Briefchaschte t Nummero f?r s 500-Meil?-Renn?. Chasch die morn am F?udi u am Rol? g?? Aui z?me hei 80 schtei koschtet, aber mir r?chni de am Schluss ab.
U am Fritig chani s n?i? Rennkombi bim Rosche ga probier?! ? r het mir ? w?rklech guet? Priis gmacht!
Hei Dudu - isch ? sch?ni u fr?idigi ?berraschig gsi am Midwuch!!!Dudu schrieb:So! Jetz w?ri wider diheime. 150km vo Ins nach zwene schunge ohne ahaute. def?r bini oh erscht z' oute uf d'outobahn u b fasch nie z' schn?u gfahre U im S?uliamt gaaaaar ned!!!!! S' ich sch?n gsi wider emau e paar bekannti gsichter z gseh. I freue mi etz scho uf d' schwarzwadtour