Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; Git gnue ?berziit bis am 5i.:rolleyes:
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Git gnue ?berziit bis am 5i.:rolleyes:

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Raecheli schrieb:
:smilie_f: :smilie_f: :smilie_f: :smilie_f:

isch ? guete Witz... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nei, das meineni ehrlich. Dr Suschte deruf fahreni innerorts g?ng aascht?ndig. Erschtens wiu mr d' L??t dert leid t?e u zw?itens wiu ig mis Billet no bruche.

U uf de Grade Gaas g?h bringt einew?g n?t usser zum euch Ragetene nachez'cho, wenn er mi i de Kurve abgh?nkt heit:smilie_f: :smilie_f: :smilie_f:

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Sch?n beschribe Dudu!:D

M

mst23

Pocketbiker
Motorrad
gsxr1000 k3
ich hoff ja au no, bin d? 3te gsie und hann n?t blitz? gs?h bi dem Omega, es isch zwar recht hell gsieh.Mir sind au nur so schnell gfahre well ?n andere kolleg mit sinnere 10 er dorab d?vo isch und irgendwo h?n mir in halt i holle m?sse.

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
mst23 schrieb:
...Mir sind au nur so schnell gfahre well ?n andere kolleg mit sinnere 10 er dorab d?vo isch und irgendwo h?n mir in halt i holle m?sse...

:lol: :lol: :lol: :lol: verzeu das mau dr rennleitig :nono:

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Auso im Thuner Tagblatt isch gstange, dass dr schn?uscht T?fffahrer mit 150km/h verw?tscht sigi worde...

... soooo schlimm chas i d?m Fau gar nid si... :smilie_f: :smilie_f: :smilie_f:

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Raecheli schrieb:
...dr schn?uscht T?fffahrer mit 150km/h verw?tscht sigi worde...

... soooo schlimm chas i d?m Fau gar nid si... :smilie_f: :smilie_f: :smilie_f:

Vilech hei si ja i de Haarnadukurve g'f?telet ;)

B

bebo

Kleingixxer
Motorrad
GSX-R 600 K6
Ja guet, den muesi no kei Bedenke ha welli mit de 2 R?dli i de Bude bin...In Z?ri schiffets ja noni, und wird h?t au n?d...:D :cool:

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Hie ts B?rn tonnerets chli, vilech chunnts ja ono cho schiffe, w?rdi emu guet tue!
@Raecheli
Ha im Briefchaschte t Nummero f?r s 500-Meil?-Renn?. Chasch die morn am F?udi u am Rol? g?? Aui z?me hei 80 schtei koschtet, aber mir r?chni de am Schluss ab.

U am Fritig chani s n?i? Rennkombi bim Rosche ga probier?! ? r het mir ? w?rklech guet? Priis gmacht!

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Bleifuss schrieb:
Hie ts B?rn tonnerets chli, vilech chunnts ja ono cho schiffe, w?rdi emu guet tue!
Ja scho - aber so isch itz n?t mit
...

Bleifuss schrieb:
@Raecheli
Ha im Briefchaschte t Nummero f?r s 500-Meil?-Renn?. Chasch die morn am F?udi u am Rol? g?? Aui z?me hei 80 schtei koschtet, aber mir r?chni de am Schluss ab.

U am Fritig chani s n?i? Rennkombi bim Rosche ga probier?! ? r het mir ? w?rklech guet? Priis gmacht!
Isch guet, machi!

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
So! Jetz w?ri wider diheime. 150km vo Ins nach zwene schunge ohne ahaute. def?r bini oh erscht z' oute uf d'outobahn u b fasch nie z' schn?u gfahre U im S?uliamt gaaaaar ned!!!!! S' ich sch?n gsi wider emau e paar bekannti gsichter z gseh. I freue mi etz scho uf d' schwarzwadtour:D

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
He Dudu, find i aber super das Du mich schonisch :) :) :)
Cheerio Speedgirl

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Dudu schrieb:
So! Jetz w?ri wider diheime. 150km vo Ins nach zwene schunge ohne ahaute. def?r bini oh erscht z' oute uf d'outobahn u b fasch nie z' schn?u gfahre U im S?uliamt gaaaaar ned!!!!! S' ich sch?n gsi wider emau e paar bekannti gsichter z gseh. I freue mi etz scho uf d' schwarzwadtour:D
Hei Dudu - isch ? sch?ni u fr?idigi ?berraschig gsi am Midwuch!!!

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
So etz isch Bergluft aagseit. Hinech geits is b?ndnerland - ganz ohni t?ff ! Def?r gsungi luft, viu bewegig u hoffentli e ke stress.

I luege villech e paar mau hie ine, bi aber ersch inere Wuche wider richtig zr?gg. Machet's guet ungerdesse u vor auem ke seich uf dr strass. Mir wei ja schliesslich scho i zwene wuche a ?ses schwarzwaudtr?ffe gah.

:Kuss:

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
I d?m Fau w?nsche ig Dir ganz sch?ni Ferie - u ds B?rg ga sigi schins o nid ganz ungf?hrlech... :lol: :lol: :lol:

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
So dir fuule sieche, etz bin i e ganzi wuche furt gsi u dir heit ?berhoupt n??t gschribe. :mad:

S biescht isch i de ferie, aber wo schtecket dir angere?

Derf?r hei mer es neus mitglid, dr don Bosco us Z?ri. Endlich si die cheibe Weschtschwiizer n?me ir ?berzau :p
(ig daf ja n??t s?ge, bi ja s?uber e haube Romand;) )

P.S. Das isch es sch??ns Bike wo de da hesch Don Bosco!!!

Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben