Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; Z?ri isch nur e Bispiel gsi :D Wie gseit, die meischte L??t sind jo vo Luzern, Z?ri, Bern usw... Daher wird s schwierig... Sind nat?rlich...
I

iLLmAtiC

Kleingixxer
Motorrad
GSXR 600 K6
Z?ri isch nur e Bispiel gsi :D

Wie gseit, die meischte L??t sind jo vo Luzern, Z?ri, Bern usw... Daher wird s schwierig... Sind nat?rlich willkomme in Basel, falls ihr mol Luscht hend, doane z fahre :D

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Basu liegt ja ufem W?g i Schwarzwaud....

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
So - m?ude mi o wieder mau!!!

Hallo Dudu - welcome back!!! Wo um himmusgottswiue isch dr detailiert Reisebricht mit F?teli... :rolleyes: ???!!!

De o n? liebe Gruess uf Basu a iLLmAtiC! So langsam w?rde mir Interkantonal... :lol: !!!

Eigetlech hani h?t am Morge mit mim Baby w?ue ga schaffe - isch aber grad mau knapp 7?C gsi... und i h?tt w?gem n? Termin eh chlei Stress gha mit umzieh und so... drum hanis n?i grad la si... I weiss aber scho itz, dass i mir hinech mega r?iig bi... ;) !!!

U w?r isch hinech uf ?n? Bratwurscht ds Ins???

GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Motorrad
GSX-R 1000
Hi z?me es ghat mer wie dir Racheli, megastress....
aber h?t am abig dass lass i mir nid n?, claro..simmer mit vo d Party..

Herzliches hallo au an Dudu..m?sch di wieder a CH-strassen und limite gw?nne..hihi..

U nat?rlich es super Gr?essli a d Baselerfreund iLLmatic..

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Morge z?me.

Auso ich chume o uf Ins, w?r weis, vilech schtani ja sogar am Grill...:D
Auso ig bi mitem T?ff ga schaffe:smilie_f:

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Guete Morge Schwiiz :D :D :D !!!

Sid Dir aui fit und munter h?t??! Bi d?m Troumw?tter geits ja fasch nid angers... :D :D :D

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
L?ck isch das geil gsi uf em Sachsering! Ig tr?ime g?ng no vo dere Achtibahn. Am Aafang hei mer die vile Kurve wo mer dr Uusgang ned gseht huerem?ssig Schiss gmacht, aber nach dr? tage hani mi scho r?cht guet dra gw?hnt kha.

Zum Abschluss bini de am Wuchen?ndi no 900km d?rd Aupe gheitzt. I ha druf spekuliert, dass d' Rennleitig mit de vilen Umleitige w?g dr Gotthard R?fe vou uusglaschtet isch u ke Ziit f?r zum rad?rle het.

Langsam troueni mi e bitz meh am Gaskabu z' zie:D

Hie hts no a paar F?teli vo S?ditalie. Ig hoffe, dr Link klappet, i ha si drum im Duc Forum iigschteut:
http://www.diva-di-bologna.de/uploads/1150044348/gallery_835_91_127880.jpg

http://www.diva-di-bologna.de/uploads/1150044348/gallery_835_91_135003.jpg

http://www.diva-di-bologna.de/uploads/1150044348/gallery_835_91_128741.jpg

dir gseht, dass es ned unbedingt es ideaus Gixxer terrain isch gsii;)

Am n?chschte Samschti geit's i Schwarzwaud. Am morge gaaanz fr?e furt u am aafang vom namitag , wenn's heiss wird, ume zr?gg. Isch ?pper vo euch drbii?

Zuletzt bearbeitet:
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Hei Dudu - mir wei meh F?teli!!! Du chasch eim auso nid eifach dr ?tna zspienzle u guet isch... :nono: :nono: :nono:

Ja, Du hesch scho nid grad gixxetouglechi Str?ssli gw?ut... :D Aber Sizilie isch geil, g?u :thumbs: !!! Du chaisch g?rn ? umfassende Bricht im Ferie- u Tourebrichtthread ischteue!

Dr Bleifuess und i si am Wuchen?nd o i de Aupe ungerw?gs gsi - aber mit dr Supra! Isch mega gsi!!!

Ab am Sunntig si mir ufem W?g nach Assen http://www.gsxr-freaks.info/vb/forum/showthread.php?t=3982 - am Samschtig isch packe agseit...

GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Motorrad
GSX-R 1000
@ dudu
und i bin ab em fritig in Bresse uf d'er rennstrecki au trainninig, freu, freu...
chasch ja e chline umw?g mache und eus go gr?esse cho...esch isch nid wit ungef?r 1 std vo vallorbe ? w?g...
i hoffe dass i es no cha..das fahre uf d strecki...
@ racheli w?nsch eu gueti fahrt uf assen und bliebet brav , k?ni wildi sache..g?u !!!!!!!!!

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Da bini ja ir n?chschte Ziit ganz alleinig hie :eek:

I w?nsche nech aune viu Spass u lueget das g?ng d' gummisiite vor Gixxe unge bliibt;)

Vor Reis wirdeni de scho no es paar Biudli hie iche steuue, aber es isch haut g?ng sone roti itali?nischi Diva druffe u I wott lieber ned riskiere, dass si mi hie no usekeie. :p

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Da bini ja ir n?chschte Ziit ganz alleinig hie :eek:

I w?nsche nech aune viu Spass u lueget das g?ng d' gummisiite vor Gixxe unge bliibt;)

Uf Bresse isches mer de doch e bitz z' wiit. Das sich ja scho dr haub W??g uf Magny-Cours. Aber vilich gits e mau ?ppis ir nechi, wo sich d' Schwiitzer Gixxer ch?nnte tr?ffe. Was meineter drzue?

Vor Reis wirdeni de scho no es paar Biudli hie iche steuue, aber es isch haut g?ng sone roti itali?nischi Diva druffe u I wott lieber ned riskiere, dass si mi hie no usekeie. :p

Zuletzt bearbeitet:
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Hallo - bi wieder da!!!

Warte immer no uf die Biudli vo bella Sicilia... und uf die vo Bresse... :D :D :D !!!

Die vo Assen ch?me n?chstens... :smilie_f:

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Etz hani zerscht emau m?esse di beschte 150 us ?ber 800 biudli uussortiere. De macheni e clini biudergalerie drus u wenn i de das ha, wirdeni di beschte verchlinere zum si irgendwo is netz z' steue. I probiere aber nah dis nah e paar biudli hie z'zeige.

Am wuchen?ndi gahn'i e bitz i de aupe gah heitze (?h.... gm?etlech gah umeh?tterle :p ) Isch vo euch oh ?pper ume?

Zuletzt bearbeitet:
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Hei Dudu - i gseh ds F?teli nid... :(

Wuchen?nd u Alpe isch nid so mi Gschmack... viu z'viu Vouk u Manne i Uniform... :cool:

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
I ha se i d' galerie iche gschteut, aber de link hie h?re geit irgendwie ned. Muesch haut dete ga luege;)

S?ditaliegalerieVomDudu

Zuletzt bearbeitet:
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
I s?ge nume: obermega?tnageil... :D !!!

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Sch?ni Biudli, sch?ni G?gend!

GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Motorrad
GSX-R 1000
Hi z?me han eigentlich f?teli scho emal im Formum auf dem Rennstrecken- Training igstellt...
Han da es paar fo de Boxe u vom K?bi u mir...es isch sch?n gshi e geili
Strecki nid so gross zum ischtige grad richtig...bin jetzt i topform f?r ADR..
:D :D

Anhänge

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
De muesi ja veiechli Gas g? ts AdR, dasi no schneuer bi aus Du...:eek:

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Bravo! Eso sch?ni chn??Am Bode Ph?teli gits vo mir e kenner. Vilich s?tt i doch emaou d' scht?tzredli abmontiere:lol:

Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben