Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; Ja genau so isch brav :lol: :lol: :lol: :lol:
Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
GSX-R Biest schrieb:
ja ja ihr raser..i bin immer sch?n gem?tlich unterw?gs...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

So isch's mer gescht oh vorchoh, wo de mi bim "iifahre" vo dire m?li eifach abgh?ngt hesch :smilie_f:

M

mst23

Pocketbiker
Motorrad
gsxr1000 k3
Hoi
Z?m?
Aprpos Raser.Bin us d? feri? zrug ,und es isch noch 3 Woche no kei Poscht vu d? Rennleitig choo. Han glaub Gl?ck gha und w?r mini kilo wohl uf 80 Plombier? lo, oder im Schumi sin Speedlimiter lo ibaue.

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Dudu schrieb:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

So isch's mer gescht oh vorchoh, wo de mi bim "iifahre" vo dire m?li eifach abgh?ngt hesch :smilie_f:
Soso mini Schwoscht, git immer no ordendli gas, aber es liegt wohl i de Familie....

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
mst23 schrieb:
.. w?r mini kilo wohl uf 80 Plombier? lo,
das isch sicher e gueti idee:lol: Oder tusch si gegen es velo ii, de dafsch fahre so scnell de wilsch und s' isch erscht no x?nder :D

Aber ehrlich, mer mues sich halt z?me n?h und sch?n brav nach Vorschrift fahre, Denn het mer gaaaar n?t z' bef?rchte.
Das isch schiints ganz eifach, ich ha nume no ned usegfunde wie mer das mit ere Gixxer macht:smilie_f:

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
mst23 schrieb:
mini kilo wohl uf 80 Plombier? lo, oder im Schumi sin Speedlimiter lo ibaue.
Hei - im 2003 hei mir erfougrich d?rg?ge demonstriert... auso n?t isch... :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: !!!

GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Motorrad
GSX-R 1000
@mst23 das isch aber nid di ?rnscht ...chasch ja grad trottinet f?re n?...
:lol::lol:

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Auso L??t

Es isch packt! S'Liecht isch abkl?bt, D' Spiegle furt, Dr Uuspuffverschtopfer usegschrisse u di ganzi Siubergixxe mit f??f Spanngurte uf em Ah?nger aabunge.
Morn ch?me de no d' Gschp?nli, e k6 kilogixxe und e 996er Duc derzue u de geits ab richtig Weschte. *Megafreu*

Vilich m?udeni mi zw?sched?re mau, wenn i anes Internet h?re chume. S?sch gh?re mer de n?chscht wuche wider vonenang.

@Raecheli, Biest, Jost und Bleifuess wenn er am WE z' Magny-Cours e paar siubrigi Verchleidigsteili gseht umeligge, ch?it er si ja z?mel?se u mitbringe. Die si de zimlich sicher vo mir;)

H?bet Sorg u bis baud

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
@ Dudu: mache mir :D W?nsche Dir viu Spass...!!!!

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Ja Dudu, viu Spass!
U ig w?nschenech vor auem: Ke R?ge!!!

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
@DuDu ganz viel Spass in MC u blieb eifach uf em T?ff :D

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
joo viel spass und ch?med alli wieder gsund hei.

ich han h?t bi dem tolle wetter au scho e chlini rundi ?ber hulftegg-hemberg-schw?galp gmacht. isch ganz nett gsi...:D

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
DonBosco schrieb:
joo viel spass und ch?med alli wieder gsund hei.

ich han h?t bi dem tolle wetter au scho e chlini rundi ?ber hulftegg-hemberg-schw?galp gmacht. isch ganz nett gsi...:D
Geschter hopp u h?t....wieder d? mega Schiff...!!!
Isch ja scho super da bi Eus i de CH

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Na ja - solang das mir am Wuchen?nd ds Magny-Cours guet hei chas itz no schiffe wie's wott... :smilie_f:

GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Motorrad
GSX-R 1000
s?g n?d, jetzt ischmer das au gli...?be nur Rennstrecketr?ning bi r?ge..da s?ge nur ..:nono:
da lueg i de scho lieber nur zue.. :D:

Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben