Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; Was gits, wenn ? Buur mit ?r? B??rin schlaft? ?s B??rli! Was gits, wenn ? Biobuur mit ?r? Biob??rin schlaft? N?t! ? Biobuur schpr?tzt nid!
barney

barney

Megagixxer
Motorrad
Aprilia RSV4 APRC
Was gits, wenn ? Buur mit ?r? B??rin schlaft?
?s B??rli!

Was gits, wenn ? Biobuur mit ?r? Biob??rin schlaft?
N?t!
? Biobuur schpr?tzt nid!

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
:lol: :lol: :lol: Du weisch, das ?s B??rli ir Schwiiz ou ?s Br?tli isch?

Anhänge

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Wieder komplett...

Guets M?rgeli Dir Freaks...!!!

Sid geschter Abe st?? sit langer Zyt wieder zwe 1000er bi ?s ir Garage... :hurra: !!!

J

JONNYDUCK

Gast
Welche Sprache spricht man in der Sauna ?!?!
.
.
..
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
Schwitzer-D?tsch :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
U mine isch d? r?chts....:D

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Etz bini grad vom AdR zr?gg choh! Die neue Schiggane u die angere ?nderige si huere guet! Das sich richti Schport, wie de dr T?ff muesch hin u h?r schrisse. Nume dass si jetz agfange hei mit Bitume ihri Risse z flicke, fingeni e bitz dern?be. Wenn's eso heiss isch wie h?t, merkt me das zimli d?tlich. Zwenisch het's mr s' Hingerrad z?mfti verschrisse, woni uf e sones Gschlarg cho bi. :mad:

Aber s?sch het's huerem?ssig gf?gt:D :D :D

Cinch

Cinch

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 750
Ich hab dich jo noch bsuche wolle, mich h?n se aber h?t erschd um siebene us em b?ro laufe losse. Villicht klappts jo mol widr mit so ner Schwarzwald rundi...
Des mitm Bitume isch jo wohl de ledschde Hueresaich...des kann ja wohl nit wohr si, oder...

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
ja das mit de bitume hani au verno.

Nume het de flisi gfunde, dass es keis problem wege rutsche git, aber denke da isch es bi ihm eifach zu wenig warm gsi....

emal sind bitumenst?ckli absolut n?t f?r mich....bin da en riese schisser...weni die nume scho gsehne hani immer s gf?hl ich gheie grad um und fange a slalom fahre um die dinger was au nid grad ungf?hrlich isch....

und wie hesch de ?bergang i de neue boxekurve gfunde? s?ll ja doch recht en merkbaare absatz sii

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Mir sind am Zischtig d?re Schwarzwald agreist. Det het s mi oh fasch abtischet w?ge somene Bitumefl?ck. Sogar der unter Teil vom Schaunsland isch mit d?m Dr?ck vers?chet:mad: :mad: :mad:

I chume nume no am Morge fr?e i Schwarzwaud, wenn das Gschlarg no ned vor Sunne weich worden isch. U bi R?ge chasch es sowieso grad verg?sse. Am beschte isch, wenns bedeckt u troche u ned z warm isch...

Aber was meinsch Chinch, wie w?rs mit ere chline P?sserundi ir Schwiiz, wenn dr letscht Schnee ?ndli gschmouzen isch? Du muesch di eifach uf de Grade e bitz zr?gg haute, s?sch wirds z't??r;) I d Kurve dafsch de scho aagase!

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Auso bis itz hani o nume gh?rt, dass die n?ii Streckef?ehrig geil sigi - im Juli weiss igs de s?uber... ;)

I w?ri de bi ?ire Tour o g?rn derbi... faus ?s terminlech passt... :cool:

B

bebo

Kleingixxer
Motorrad
GSX-R 600 K6
Sportliches Motorradtraining in Ligni?res (NE)

Hoi Z?me

Gester hani en Wieterbildigskurs vom TCS bsuechet und bin mega begeisteret gsi, hilft mer mega f?r die bevorstehendi Pr?efig...

Jetzt hani gester no glese, das de TCS au en Kurs ahb?tet ufere Rennstrecki in Ligni?res. Het ?pper vo eu schomal so en Kurs bsuecht, bzw. scho mal ?pper ?pis ?ber de Kurs kh?rt?
I weiss ebe noni obi lieber uf Ligni?res oder uf Anneau du Rhein s?ll...:confused:

Gr?essli

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Vo d?m spezielle Kurs hani no n?t gh?rt - ha mi aber o nid derf?r interessiert... :rolleyes:

Ligni?res bini no nid gfahre - isch ja ou scho sit l?ngerem gschlosse... ha gar nid gw?sst, dass dr TCS die nutzt!

D?nke, jede Kurs bringt ?ppis... AdR isch eifach "uptodater"... :D

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Han au no n?d vo dem Kurs gh?rt!

In Ligni?res bin i mit de 125er Mito emol gfahre, isch r?cht en chline ?nge Kurs....

Cheers

Cinch

Cinch

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 750
Aber was meinsch Chinch, wie w?rs mit ere chline P?sserundi ir Schwiiz, wenn dr letscht Schnee ?ndli gschmouzen isch? Du muesch di eifach uf de Grade e bitz zr?gg haute, s?sch wirds z't??r;) I d Kurve dafsch de scho aagase!
Des t?nt gued...

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Dr Oberalp isch offe!!!!!

Rated emau, was i h?t abe gah ga mache :D

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
?hmmmm... w?rd mau s?ge: dr Oberalp ga iweihe...???!!!

Viu Spass!

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
es git aber witus sch?neri p?ss als de oberalp.....
letz fetz ;)
Klar, aber die sind ned offe :smilie_f:

Und ?ber e Oberalp chunt mer nach Disentis und vo Disentis ?ber de Lukmanier is Tessin und.....

Abr ich gang h?t eh nume is B?ndneroberland ga ?bernachte und denn morn vilicht is Engadin:D

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Klar, aber die sind ned offe :smilie_f:

Und ?ber e Oberalp chunt mer nach Disentis und vo Disentis ?ber de Lukmanier is Tessin und.....

Abr ich gang h?t eh nume is B?ndneroberland ga ?bernachte und denn morn vilicht is Engadin:D

Aha Tour de Suisse m?ssig unterwegs....hihi....aber d?nk dra es isch sch?n W?tter da sie mini Kollega au unterwegs....hehe

Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben