Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; Wobi Thurgou isch oscho hert ar Gränze obe, oder?
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Wobi Thurgou isch oscho hert ar Gränze obe, oder?

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Jetzt si mir eso viel schwyzer hie im forum, aber euse thread wird ja fascht nüme brucht....

guet mer fragt sich ja scho immer was söll i de die ganzi zyt hie inne schriebe.....

i glaub mir fö emal ganz banal wieder a........mit em wetter.....:lol:

auso da in bern isch mega schweiss wetter, es luftet wie ne more und es isch arsch chalt!
gange jetzt de am mändig mini winterpneu go montiere, will de erschti schnee staht scho vor der tür......

also ihr schwyzerlis chömet und schriebet hie wieder echli meh inne :)

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Ds Wätter isch würklech mega gruusig im Momänt... zum Glück geits morn los i Richtig Valencia... ds Wätter dört isch zwar lut Wätterbricht o nid super guet... aber z'mingscht isch äs wärmer... :lol: :lol: :lol:

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Ds Wätter isch würklech mega gruusig im Momänt... zum Glück geits morn los i Richtig Valencia... ds Wätter dört isch zwar lut Wätterbricht o nid super guet... aber z'mingscht isch äs wärmer... :lol: :lol: :lol:
dört regnets nur wärmer......hehe

aber i glaub am weekend söt bi eus au besser werde :)
auso mis höddy isch no iglöst, mal luege viellich gits ja es chlises tüürli ;)

Skorpi

Skorpi

Shorty
Motorrad
GSX-R 1000 K1
jo fürs weekend gsehts nid schlächt us, nume ne chli chaut, ha letscht samschti ufem Grimsu fasch Klämmerli abgfrorre, doch e rechte Freak könnt keni Schmärze :wallbash:

so muess go bügle, do langsam aber sicher aui d'Wintergümmeli wei montiere, gäu Speedi :D

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
D' cheuti gieng ja no. A mire Frau Strom hani schliesslich Handschütz ;-)
Aber die huere Bletter uf d Schtrass passe mer überhoupt ned. U de no üsi liebe Puure wo mit em Traktor eifach vo de Fäuder uf d schtrass fahre u die morerei ned öppe würde wägputze...
I wott a d weeeeeermi! Nöime wo's schön isch , blaue himmu u schöni leeri schtrasse (u kei Schmier, sorry speedy)

Ab uf Süditalie!!!!!

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
... i giengti uf u dervo... *sing* :musik:

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
... i giengti uf u dervo... *sing* :musik:
Stimmt. Ferie hätt i ämu no gnue (15 Tag) Aber Arbet äbe oh:(

I freue mi ungerdesse scho uf e nächscht Früeli:38.1: dä chunt nämli sicher!

Dudu

P.S. z. Palermo hei si 26Grad u blaue Himu:grr:

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Ja, das geit üs ja öppe aune so oder ähnlech... :(

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Aber die huere Bletter uf d Schtrass passe mer überhoupt ned. U de no üsi liebe Puure wo mit em Traktor eifach vo de Fäuder uf d schtrass fahre u die morerei ned öppe würde wägputze...
I wott a d weeeeeermi! Nöime wo's schön isch , blaue himmu u schöni leeri schtrasse (u kei Schmier, sorry speedy)
Ab uf Süditalie!!!!!
Ja die huere Puure ha i au mega uf de Kante, die chöntet au emal putze we si scho so e morerei machet!

Aber zum fährerle mit em Bike isch es eifach chalt, da macht eifach kei Spass, da blieb i lieber dehei!

Was Schmier? hallo, wie seitmers richtig....hä :lol:

I glaub i gange au gli in Süde, zwar nöd eso wit, aber viellich ha i ja dörte au scho schöns-sunni-warmi-Wetter :D

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Mir si o ume zrügg usem Süüde. Heis aber nid ganz bis Valencia gschafft, sondern nume bis Barca. Aber t Russe ir Boxe näbedranne hei Fernseh gha, so heimer doch ou öppis vom letschte GP-Rennä mitbecho.
Aber die 3 Tääg uf dr Pischte bi ca. 25 Grad hei würklech guet ta!
U bi schönschtem Wätter heimer öppe 500km u 2 Pokäu gmacht.
Meeeegaspass gha!

Mindphaser

Mindphaser

Großgixxer
Na bumm !
Bei uns hatte es heute früh knappe 17 grad.......
(und ich hab schon eingewintert :()

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Hie si für hüt grad mau 4°C gmäudet... :(

Skorpi

Skorpi

Shorty
Motorrad
GSX-R 1000 K1
und i ha jetzt grad dr 3'289'134'679'825'446'325'451'824'515 zigscht Reife gwächslet, mi chönt meine es het 3Meter Schnee gä :keule:
und jetzt ändlech, nimmi i auer Ruei mis z'Nüni :D

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Du füehrsch de gnau Buech... ;)! Aber das isch ja scho ender Z'Mittag aus Z'Nüni... :D

Ha miner Winterpneu zum Glück scho vor zwe Wuche la montiere... ha äbe vorusdänkt... :D

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Winterpnö, Winterpnö?

Gopf, wo han i die cheibe eigentlich binm Zügle härebiiget?

:nachdenk:

Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben