Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; Die sch?nschte si ja mir... :smilie_f: :smilie_f: :smilie_f: Nei im ?rnscht: w?m wottsch zueluege wenn aui ir Box si statt uf dr Pischte...
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
GSX-R Biest schrieb:
em sch?nschte d?nk, was h?sch du d gmeint :lol: :lol:
Die sch?nschte si ja mir... :smilie_f: :smilie_f: :smilie_f:

Nei im ?rnscht: w?m wottsch zueluege wenn aui ir Box si statt uf dr Pischte... :lol: :lol: :lol:

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Raecheli schrieb:
Nei im ?rnscht: w?m wottsch zueluege wenn aui ir Box si statt uf dr Pischte... :lol: :lol: :lol:

I d?nke irgend eso en ganz wild verruckt? wird's immer g?, oder ???

Raecheli und GSXR-Biest w?nsche Eu ganz viel Spas in MC und passet uf Eu uf, g?lled.....

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Ist zwar sch?n Wetter aber ich habe keine Lust zum T?fffahren...
Sitze vor dem PC und game GTR....

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
also nei....das chan ja n?d siii

ich bin am ziischtig, am friitig und h?t uf de schw?galp gsi zum chli kurveheize....

nume bruchi jetzte denn scho wieder en neue reife und han scho 6000km uf minere gixxer.....eigentli scho viel zviel :p

aber macht halt so viel spass.

aber stimmt scho m?ngisch mues mer en tourist trophy oder gran tourismo tag ischalte hehe:D

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Auja u DTM Race Driver, Colin Mcrae rally find i au n?d schl?cht und Tomb Raider game i au no g?rn....

I glaube i h?t au h?t no s?lle go fahre, will morn isch ja s'W?tter wieder mega scheisse....
Aber mit zwei Rad bin i h?t au scho unterwegs gsi, han schn?ll mit em Renner es chlises T?rli gmacht Buechenegg und Albis...:D

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
naja mit 2redli und muskelchraft hanis weniger...da bewegi mi lieber mit muskelchraft uf em wasser fort imene sch?ne rennb??tli:D

und jetzte hani f?r de abig wenigstens ?ppis z tue...

feins fleischli grille und denn no de t?ff butze.....het uf de hemberg ufe so viel baustelle wod chli gel?ndefahrsch mit der gixxer, dass so viel staub druffe liit, dass mer meine ch?nt ich fahre mit dem t?ff gar nie hehe

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Hoi z?me

Bi wider zrugg us Magny-Cours. S' isch super gsi. M?ngisch e bitz R?ge aber meischtens isch d' Pischte nach churzer Ziit wider troche gsi. Ich ha zwar ken neue Runderekord ufgschtellt, aber def?r hani's immer unter Kontrolle gha. E paar ander hend's w?lle w?sse und de hets de doch e paar Abg?ng g?h. Eine devoh (Grad nach der Adelaide) hani sogar no gfilmet, wil i grad mit dr kamera ufm Tank hinter ihm unterw?gs gxi bin. En en andere hets uf der letzschte Rundi am Friti Namitag verhudlet. Nach dr 180 Grad ir R?chtskurve. Ich glaube en Higsider, aber i bi nid sicher, hanen erscht nach dr Kurve gseh ligge. Het ?bel usgseh:mad: S' sind ?brigens zw?i Yammis gsi, E R6 wo fascht n?t gha het und e R1 wo etz z' hudle f?tze isch...

Raecheli und Biescht hend h?t em Morge no R?ge gha, hend aber am Nami ch?nne fahre. :)

Bi zwar erscht h?t Nacht mit em Ah?nger heicho, han aber scho wider Entzugserschinige und sett mini Pneu no ganz abe fahre, wil i di neue M3 wott druf tue. Chunt ?pper Morn am sp?tere Nami cho fahre, wenn's troche isch? Ha de db-Killer immer no dusse ;)

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
sch?n das er all wieder gsund die heime sind.

stellsch d videos denn online?

w?rd mi wunder n

B

bebo

Kleingixxer
Motorrad
GSX-R 600 K6
So jetzt bin au ich wieder dihei...hets aber lieber lah... uf de buechenegg grad recht verschiffet worde... naja, mir sind ja n?d us zucker...usserdem s?tt ja rege sch?n mache....:lol: :lol: :lol:

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
DonBosco schrieb:
stellsch d videos denn online?
Ich weis ned so recht, denn lached mi doch alli us, will er s' Gf?hle hend, ich sig viiiil z langsam unterw?gs :pleure: (G?ll Raecheli *schn?ff*)
Mues mal luege....

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
denn schicksch de video wenigstens mir????

ich lach di sicher nid us...bin ja eh langsamer.:p?h

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Also guet, aber du dafsch niemerem verzelle, dass i dr R6 fascht ned nachechoh bin! Wenigschtens solang, bis si am Bode gl?gen isch:p

De Kolleg bringt d'videos no is richtige Format. Hoffe, er schafft das gli.

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
waaaas enere r6 nid nachem?ge puuuuuuh:D :D :lol:

chunt halt immer no uf de fahrer durf ah....

und wenn er am bode glege isch und du nid heissts ja dass er am limit gsi isch und du n??d hehe respektive er ?ber em limit und tschau im chiis

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Stimmt scho, aber ich bi halt au ned dr schnellscht f dr Pischte. Vor dr Adelaide Haarnadelkurve ch?med mini Kollege locker uf 250km/h. Ich gang aber bi 230 scho ab em Gas, will s' mi fascht vom T?ff abeblost. (ja, ja, ich weiss scho was jetzt chunnt: Gring abe!!!)
So, jetz d?rfed er mi steinige und us em Forum r?ere
Bi hald ned eso muetig wie m?ng ander L??t
:p?h

Derf?r bin i zw?i Runde uf em R?cksitz vom Cornu mitgfahre. Das isch ganz eifach en angeri W?ut. Cha s' nur jedem empf?le, so ?ppis mal mit z mache
:sternseh:

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
ah bisch mit em cornu dete gsi hehe

de isch eh de hammer de typ. bin au scho mit em uf de rennstrecki gsi.

hammer wie de fahrt. het sich mal es chlises duell gleischtet mit eme andere instruktor wo au renne fahrt...het nat?rli gwunne....

aber wie die sich eis ?berholt hend und wieder usbremst und volle hammer ime dirft zur kurve us..und de gspass uf strassereife...

aber ich hasse bifahrer siii drum machi das glaubs n??d....w?rd id hose mache au wenn de cornu verdammt guet chan fahre *au schisshaas bin*:p?h

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Es isch aber scho lehrriich emal z gseh, dass uf dr Pischte f?r di richtige Pilote d' W?lt nur us Br?mse und Gasg?h beschtoht.
Ich hocke au niemerem hinde druf, wenn s' ned unbedingt mues si, aber das hani eifach mal w?lle erlebe.

D' Cornu Kurse hani no g?rn, wil da nid erwartet wird, dass mer Schpitze-Rundziite ablifert. Jede misst sich nur a sine eigene Fortschitt. Det het mir au no niemer e dummi Bemerkig gnmacht, wenn i halt mal ned e so schn?ll unterw?gs xi bin. Und ich bi zfride, wenn i jedes Jahr es bitzeli sicherer wirde.

Aber n?chscht Jahr will i doch a mal bim Let's Wetz vo de Suzuki mitmache. Wirde det d?nk teeret und gf?deret w?rde...

J

JONNYDUCK

Gast
H?tte auch Interesse am Vid. !!! :cool:

Anneau du Rhin ist doch eh eine Strecke f?r 600er & 750er, da machts doch nichts wenn man einer R6 nicht wirklich hinterherkommt !
Unsere Kilogixxen sind f?r manchen Streckenabschnitt eh viel zu tr?ge ... ?hnlich wie der kleine Hockenheimkurs ! Also macht nix ... und was nicht ist kann ja noch werden !!!

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Magny-Cours, ned AdR:mad:

Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben