Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; Ups ! Den Kurs kenne ich leider net pers?nlich .... aber ist trotzdem keine Schande, auch Rossi hat mal klein angefangen !:D
Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Hei DuDu chasch mir de Video au schicke... :) please ;)

Du und es muen immer no Dir Spass mache, das isch doch d'Hauptsach, au wenn Dich die andere ?berholet oder Du anere R6 (?) n?d na magsch....
anyway hauptsach du h?sch de pl?sche, oder???

Mi w?rdis irgendwie au wieder mega reize uf de Strecki go f?tze....viellicht n?chscht Jahr, mal gucke....

GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Motorrad
GSX-R 1000
so i bin au wieder zr?gg aus MC, mir isches eigentlich super glaufe....
bin au nid so schn?ll unterw?gs gshi, muess mi zerscht a di neu maschine gw?nne, das brucht haut au e chli ziit.
I muess eifach zw?g si f?r Mugello...d?rt g?ts de schn?ll hi u zue..

@ Dudu drum chl?be mir de z?hler zu, so ch?mer nid gshe viel schn?ll mer unterw?gs sind...aber i ha vor der Adelaide i 6 gang ch?ne schalte :38.1:

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
zum abchlebe hani da grad schnell e frag:

wo chumi guet geigneti folie ?ber zum lichter usw. abchlee.

spiegel nimi sicher weg und tacho chl?bi au ab....isch mer zu gf?hrlich im blindflug uf de rennstrecki nume welli han wele gseh dasi ?ber 200 fahre hehe

aber han bis jetzt ebe no kei schlaui folie gfunde und so in einzelchl?bb?ndli isch mer das z bl?d.

gsehen immer wieder uf de rennstrecki so silbrigi foliene...wo chunt mer so ?ppis ?ber?

oder hend ihr eh alli e rennschale?

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
DonBosco schrieb:
oder hend ihr eh alli e rennschale?
Minger meh scho, ja :D !!!

Gueti Folie bechunnsch eigetlech a fougende Orte: Papeterie u Chl?berbudene. Muesch eifach druf achte, dass sie r?ckstandsfrei wieder chasch abn?h - drum isch gueti Folie o nid unbedingt g?nschtig...:rolleyes:

GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Motorrad
GSX-R 1000
also muess zersch e chli batzeli verdiene...u d?nn chunt si d? scho di Schale
:lol:

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
He Schw?schterli, isch es guet gange in MC?
H?sch es dene Jungs zeigt wo de Chare lauft..???:)

GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Motorrad
GSX-R 1000
so ganz no nid..aber immerhin chunt das gueti gf?hl wieder :lol:
muess mi ja zersch a di neu maschine gw?ne...aber wart nur...i s?ge nur eis
MUGELLO :D:

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
GSX-R Biest schrieb:
also muess zersch e chli batzeli verdiene...u d?nn chunt si d? scho di Schale
:lol:

joo batzeli verdiene isch guet :(

ich bin student und mues grad e so luege dasi mini gixxer chan finanziere :mad:

i so 4-6 jahre chani mer denn grad 3 rennm?ffs chaufe als arzt :smilie_f: aber vorher nix die bohne mit geld:p?h

ach ja wenn mer scho debiii sind wo chunt mer am g?nschtigschte e passendi rennschale ?ber.
dass mer bi fascht allne mues bohre und apasse isch klar aber au keis problem...aber so meh oder weniger passe s?tti sie scho hehe

Zuletzt bearbeitet:
Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
DonBosco schrieb:
joo batzeli verdiene isch guet :(

ich bin student und mues grad e so luege dasi mini gixxer chan finanziere :mad:
Haha, aber mit eme Audi A6 umebohre......
jaja i weiss isch de Eltere, aber de m?en die ja au m?chtig Chole ha...:confused: :) :) :)

i so 4-6 jahre chani mer denn grad 3 rennm?ffs chaufe als arzt :smilie_f: aber vorher nix die bohne mit geld:p?h [/QUOTE]
Hihi wirsch Du eigentli FA...oder was....???? :confused: :confused: :confused:

ach ja wenn mer scho debiii sind wo chunt mer am g?nschtigschte e passendi rennschale ?ber.
dass mer bi fascht allne mues bohre und apasse isch klar aber au keis problem...aber so meh oder weniger passe s?tti sie scho hehe[/QUOTE]
g?nschtigi Rennschale gits ?brigens in de CZ

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
danke f?rd infos.

en kolleg vo mer wo in berlin wohnt het ebe au eini irgend wo us em oschte...bin n?mm sicher ?b tschechie oder pole. het chli ?ber 100euro zahlt.

das w?r nat?rli scho interessant....nume weisi nid nach welem begriff ich da s?ll sueche....

und wegem arzt weisi nonig gnau weli richtig...mues ja eh zwei jahr grundstudium und denn entscheide i weli richtig... am liebschte wetti in richtig hand, herz oder neurochirurgie....die interessantischte gebiet aber au die strengschte:p?h def?r verdient mer au ?ppsi debii:lol:

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Au Du neurochirurgie d?rt kenn i mi im Fall mega guet us.... leider...

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
ja d paziente wod dete hesch sind n?d unbedingt immer ganz freiwillig bi der....

isch meischtens n?d grad luschtig, aber rein medizinisch isch es es extrem interessants feld und vorallem au was in zuekunft technisch alles m?glich wird sii interessiert mi ebe sehr.

bin ja au chli en technikfreak und das isch das gebiet wo extrem viel neuentwicklige git.

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Ja d?nn la die mau ?berrasche....h?sch ja nooo mega viel Zyt :)

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
jooo ziit hani no viel...m?ngisch fasch zu viel hehe nach 12 jahr schuel nomal 6-8jahr usbildig dadevo 4 jahr troches studium.....

wieso was hesch denn scho f?r erfahrige derfe oder besser m?esse mache?

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
I han letschti Johr (genau am 15.8.) e Hirnbluetig, mit L?hmigserschinige gha
u bin ?ber ei Wuche uf de Intensiv gl?ge....

Bis im Januar vo d?m Jahr han i uh starki Medis m?ese n?
(fazit: Haarusfall und Gwichtszuenahm!!!)

Aber i bin mega froh, dass i das ?berhaupt ?berl?bt han und mini
Haar ch?med au scho wieder und s'Gwicht ja da schaff i dranne...

L?be isch eso sch?n, m?ngisch merkt mers erscht wenn mer so ?bis
gha h?t....leider....

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
ufff....

t?nt hert.

aber sch?n das es ?berstande hesch und jetzte vo dere siite chasch aluege.

isch ebe scho extrem heikel was da alles so im chopf drinne isch. hend vor ca. eme jahr en fall gha i de familie vomene Hirntumor wo het m?esse wegopertiert werde und nachher mit chemo behandlet werde. Isch zum Gl?ck au alles guet gange bis uf de Haarverluscht aber die wachsed wieder. Aber isch scho hert. F?r'd person selber und au f?rs umfeld....

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Ja du seisch es....

Aber ebe jetzt isch s'Motto agseit:
Lebe deinen Traum, tr?ume nicht dein Leben
Also bi mir isch das eso :rolleyes:

J

JONNYDUCK

Gast
Ja du seisch es....

Aber ebe jetzt isch s'Motto agseit:
Lebe deinen Traum, tr?ume nicht dein Leben
Also bi mir isch das eso :rolleyes:
Ich habe das eben ein wenig verfolgt .... und habe ?brigens das gleiche Motto wie du Speedgirl (siehe Signatur !!!)

W?nsche dir alles Gute und bin froh das du unter uns FREAKS bist ... bringst echt SPEED rein !!! :D :D

Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben