Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; Wem sis Heck?
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
?u? am Speedgirl Ihres (auso am T?ff sis meini).

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
H?... was het klappt?

J

JONNYDUCK

Gast
Na das Biest hat endlich ihrem Popo im Forum gepostet !!! :D :D :D

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Hey! Pennet er aui?

I bi am Wuchen?ndi am Murtesee, z' Salavaux am umesuufe. Isch s?sch no ?pper ume?

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
n??? ich mache mit paar kollege e usfahrt richtig schw?galp.

eine het sich es neus t?ffli (s erschte grosse) kauft und wott mal die gegend kenne lerne da mached mer es chlises t?rli inkl. kamera hehe

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
S Raecheli u Ig si am Sunntig ts Spiez amene Churzdischtanzschiesse mit aschliessendem Grille.
Aber derf?r hani ab hinech 3 Wuche Feri?:smilie_f:

Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
U am Samschtig heimer Trotinettusflug im Wallis mitem MotoClub....:D

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Ja, JA, ... es isch m?mme wie fr?ener....

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Hey Bleifuess

ig w?nsche dr e uhueresch?ni Ferieziit. Gn?ss es u chum guet ume hei:p :p :p

P.S. hesch eigentlich scho genau verzeut was de eso triibsch?;)

GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Motorrad
GSX-R 1000
he isch d schwytzerclan zw?g....irgendwie ch?rt me n?d viel vo eu.. ! :D

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Auso i ja cha nume vo mir rede... :smilie_f: :smilie_f: :smilie_f:

I bi zw?g - ha eifach momentan grad chlei z'viu um d'Ohre... aber n?chscht Wuche hani de Ferie :D

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
he isch d schwytzerclan zw?g....irgendwie ch?rt me n?d viel vo eu.. ! :D
G'schobe!

Muesch haut afa e bitz vo dir z' verzeue. De wirsch de scho Komment?r drzue gh?re :p

Vilich sett mer emou es Schwyzer--Gixxer Tr?ffe organisiere. Di meischte hei sich ja no garnie xeh:eek:

Was meineter drzue?

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
G'schobe!

Muesch haut afa e bitz vo dir z' verzeue. De wirsch de scho Komment?r drzue gh?re :p

Vilich sett mer emou es Schwyzer--Gixxer Tr?ffe organisiere. Di meischte hei sich ja no garnie xeh:eek:

Was meineter drzue?
Nid frage, organisiere... :smilie_f: :smilie_f: :smilie_f: !!!

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
klor immer doch.

bin am wuchenend fliessig go teschtfahrte mit em cam halter go mache damit mer denn in anneau du rhin ch?nd filme

d ufnahme sind scho ganz guet worde. nume d schr?glage sind no nid so pr?chtig...isch aber au verschisse...?berall wos mal e sch?ni ?bersichtlichi kurve het isch es feld denebed und irgend en buur mues immer genau am kurveusgang go dreckle mit sim traktor....hasse das :(

da isch s video

http://www.youtube.com/watch?v=Cl6FTIwhk4w

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Sch?ns Fiumli! Da bechunt me grad Luscht die Strecki s?uber wider emol unter d' Reder z' n?h..

Bisch eigentlich em n?chschte Samschti im Schwarzwald drbii? Da ch?ntsch doch au grad bebitz Kamera teschte ;) Was meinsch?

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
hmmmmm

also d? samschtig wo chunt?

jooo wenni n?d de t?ff bis denn scho umbaut han f?r am ziischtig und mittwuch uf anneau du rhin chumi gern mit.

wo g?nd er denn gnau here im schwarzwald?

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Es isch eigentlich die Tour wo mer f?r e Augschte planet hend gha, dermit sich d' Schwyzer Gixxer mal mit d?ne us em grosse Kanton ch?nd tr?ffe. De Cinch und ich sind sie scho mal gfahre. (allerdings mit eme andere Startpunkt) Bricht

Start isch am Schluchsee bir Talsperri ?ppe em halbi 10i. Tempo ender gm?etli, derf?r gnueg Pause zum plaudere.:D

Es w?r sch?n, wenn sech no paar Schwyzer w?rde am?lde, bis etz sind nu s' Biescht und ich drbii

Da findsch meh drzue:Schwarzwaldtour

Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben