Dudu
DuduGyver
Nachd?m i zw?imau verg?blich probiert ha e Schwarzwaudtour z organisiere, bisch du dasmau dranne
OK - verstande... http://www.gsxr-freaks.info/vb/forum/showthread.php?t=5083Nachd?m i zw?imau verg?blich probiert ha e Schwarzwaudtour z organisiere, bisch du dasmau dranne
So - ds Biest und i hei Euch SchwizerInne aui ganz w?rdig vertr?te ds K?ln !!!
D'Freaks wei n?chscht Jahr zu ?s i d'Schwiz cho - sie wie cho luege, was Kurve si...
I gloub weli Kurve isch egau... houptsach Kurve...Ja welli Kurve wei sie de gseh...???
Chan de vorher emol echli mini Ohre strecke damit i weiss wo's Fotoshooting h?nd
Aber LOGISCH.....meinsch jetzt w?ge de Kurve-erkl?re, odergenau m?end doch d?ne ch?ne erkl?re was e kurverichi strecke isch
l?ngi x kurve = meh aus nur 3 b?ge !!!
@ Speedgirl verlah mi uf di...isch klar...
Von welchen Kurven redet ihr eigentlich gerade ..... und wenn es die sind welche ich denke, dann lasse ich mir das gerne nochmal erkl?renAber LOGISCH.....meinsch jetzt w?ge de Kurve-erkl?re, oder
Also ich weis von welchen Kurven ich rede....Von welchen Kurven redet ihr eigentlich gerade ..... und wenn es die sind welche ich denke, dann lasse ich mir das gerne nochmal erkl?ren
Von welchen Kurven redet ihr eigentlich gerade ..... und wenn es die sind welche ich denke, dann lasse ich mir das gerne nochmal erkl?ren
Tja - das h?ttsch wou g?rn...Von welchen Kurven redet ihr eigentlich gerade ..... und wenn es die sind welche ich denke, dann lasse ich mir das gerne nochmal erkl?ren
Ja dann mach mal.....F?r fast alles ..... Appetit holen darf man sich ja, gegessen wird zu Hause ... und meine Hausstrecke ist auch kurvig
Nach der Mrs.Popo-wAhl w?re ich jetzt f?r eine Mrs.Kurvenwahl !
Ja, ja, mer het gseh, was drbi usechunt wenn du z' sch?ch bisch. Jetz bini aber gschpannt wie de bisch, wenn de mau muetig bischJ......und ich bin doch so was von scheu
aber wer het denn sis t?ffli gschlisse????