Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; h? hallo waaaas isch denn jetzte los???? wirdi da scho vom dudu irgendwem versproche ohni dassis weiss haha :D:eek: :nono: :p?h @dudu jaa...
DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
h? hallo waaaas isch denn jetzte los????

wirdi da scho vom dudu irgendwem versproche ohni dassis weiss haha :D:eek: :nono: :p?h

@dudu

jaa ich weiss das es no lang gaaaht muesch mers nid no under d nase riibe...und bisi mis wunschziil n?mli i de kardiologie oder neurologie z schaffe erreiche muesi denn au no mindeschtens oberarzt siii...gaht also no es paar j?hrli l?nger:mad:

also d badwanne isch scho guet sofern mer mit 2meter gr?ssi bequem drinne chan ligge...also am beschte en grosse whirlpool :D:lol:

@speedgirl

was hani nonig gfunde????
s?ge loooos...mached nid immer alles so spannend:smilie_f:

Wieso meinsch????
i weis vo n?t und de DonBosco sicher au...!!!!!
(will i glaube de h?ts nonig entdeckt) :cool: :cool:

Dudu

Dudu

DuduGyver
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
@Don Bosco: I meines ja ded b?s. Un d?nk dra, d' stud?ntezit isch di geilschti! Wenn de nach?r am chr?pple bisch, isch es n?mme halb so luschtig, au wenn de i de ch?le versufsch.;)

was hani nonig gfunde????
s?ge loooos...mached nid immer alles so spannend:smilie_f:
Jetz ha der doch e so en sch?ne Tipp g?h :p?h

Lueg e mal d Gruppebilder a. Da hets ?ppis medizinisch interessants:smilie_f:

(Muesch haut ned immer nume ufd Kurve luege):lol: :lol: :lol:

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
weli gruppebilder?

sorry bin momentan nid so suechfroidig hehe

und dass d studenteziit luschtig wird das glaubi au hehe.
aber ebe mit em gixxerhobby und m?glichscht viel ufd rennstrecki isch halt d finanzlag au immer chli schwierig....

aber irgendwie schaffi das scho alles z?me.

und im geld versuufe wirdi sicher nie...da hani immer no z viel idee wie ichs wieder chan usg?h hehe :D

DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
dr en guet bezahlte N?bejob z sueche, wo aber ned vil Ziit brucht. z.B. Call Boy:p

ja sicher callboy...oder warum nid grad e puffmueter:lol: :smilie_f:

nei nei.....han scho zuegsichered becho, dassi wenni will wieder chan im hirslande go schaffe, doch denke i de erschte zwei jahre wirdi wenig ziit def?r hah. nachher schaffed die meischte medizinstudente irgend imene spital. das wirdi wohl au so mache. ussert ich gw?nne im lotto, was ja relativ unwahrschindli isch vorallem wenn mer nid lotto spielt:lol: :p?h

und wege dem gruppebild...stell mal en lin inne oder seg i welem thread....

han beidi imot threads dureglueged aber nix gfunde....also entweder bin ich v?llig bedeppert oder ich weiss au n?mme hehe

Zuletzt bearbeitet:
Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Motorrad
GSX-R 1000 k5
hehe han jetzt gfunde welli danke em dudu sinere hilf.

isch alles klar hehe

GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Motorrad
GSX-R 1000
so muess wieder mal e chli L?rm uf ?sere Site mache..huhu sind ipfuset ?

GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Motorrad
GSX-R 1000
so ihr schl?ferige type...:D muess i immer achlopfe um ?ppis vo eu zk?re..:nono:

Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Schint so... :D

Bi geschter u h?t amene Kurs gsi u nid online... ;)

Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Motorrad
GSX-R 1000 K6
nume ein z?meschiss, will mir r?ppelhaft gfahre sind......

*unschulsblicksetzauf*-modus ein :D

Und bin Hei fahre simmer id Grosskontrolle vo de Kapo AG cho, u de
h?mer eifach alli euse Polizeiuswis zeiget, stell dir vor, es B?sli mit 9
Schmierl?ppe drinne......:lol: :lol: :lol:
Die h?nd r?cht glueget.....

Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

• Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben